Pages

Sabtu, 5 Mac 2011

Terpeluk Sesuat Di Gua Batu Caves.Bhg 2.

Salam sejahtera dan apa khabar semua ? Dah baca belum bahagian 1 cerita ini ? Terima Kasih kepada yang sudah membacanya dan kepada yang belum,masih belum terlambat untuk membacanya.Dibahagian ke 2 ini,ringkas sahaja ceritanya.mari kita lihat sedikit klip video yang disediakan dimana kita dapat melihat apa yang ada didalam gua Batu Caves ini serta disebelah bawahnya.Ianya sesuai buat tontonan kepada sesiapa saja yang masih belum melangkahkan kaki ke gua ini dan juga buat pembaca mahupun pengikut laman ini yang berada diluar Kuala Lumpur.


Kepada pelajar pelajar sekolah,adalah disarankan berkunjung ke gua ini agar di usia yang muda dapat disemaikan alam semulajadi sebagai aktiviti riadah yang boleh meluaskan minda kita.Saksikan klip videonya dan teruskan ke bahagian 1 sekiranya ingin melihat foto2 yang menarik dilaman ini.

Akhir sekali,sama samalah kita meluangkan masa beriadah bersama keluarga dan rakan rakan agar kita semua dapat meluaskan pandangan.Terima kasih sekali lagi dan saya akan pasti kembali dengan cerita cerita yang lebih menarik lagi buat semua...

4 ulasan:

  1. Saya xtau kenapa saya xsuka nak ke sini. Dulu masa tinggal kat KL, boleh dikatakan tiap2 hujung minggu mesti nak kena lalu depan Batu Caves.

    BalasPadam
  2. Halo.Dulu tempat ni saya ada datang buat study tour.Tengok dalam video,banyak juga dah berubah.Very good you buat gambar video.Orang yang taktahu pun boleh tahu.Good work,i enjoyed it.

    BalasPadam
  3. Bes juga naik gua ni.Saya suka suasana hijau.Tapi,tak dapat nak naik la kot banyak sangat anak tangga.Mungkin 5 kali stop baru sampai.Terima kasih ceritanya.

    BalasPadam
  4. You always have the nicest pics, thanks for sharing!!

    Deb~

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.