Pages

Selasa, 23 Oktober 2012

Beberapa Jam Di Taman Rekreasi Gunung Lang Ipoh Perak BHG1

Suasana Di Tasik Gunung Lang Ipoh Perak
Assalamualaikum...Salam Sejahtera,Moshi Moshi,Wes Mangan...Hahahaha...Apa kabar peminat peminat dilaman kesayangan anda ini? Itupun kalau ada yang sayangla,kalau takda,takpe.Ok,semoga sehat sehat semua.Kalini nak cerita pasal beberapa jam saya di Taman Rekreasi Gunung Lang ni.Sebenarnya,saya menyelam sambil minum air dibandaraya Ipoh semalam.Disebabkan kena menunggu sesuatu yang agak lama,saya pun berlarilah sekejap untuk menikmati udara bukit bukau menghijau yang terbentang luas di taman.Seperti biasa,klip video 1 dan 2 juga disediakan.Ada lagi tau klip videonya.Maklumlah,pengarah filem yang sedang meningkat naik,banyakla filem filemnya.Tak lama lagi,ramailah yang menggosip,hahaha.

Apapun,sedikit maklumat berkenaan taman rekreasi ini ada didalam video.Jadi,saksikanlah ya.nak cerita kat sini pun,sama saja dalam videonya.Lebih baik tengok videonya.Kepada semua yang sudi ke laman ini,berilah sedikit komen agar saya dapat lebih lagi memantapkan blog ini,atau klip klip video yang disediakan.Ok,nanti kita jumpa lagi di bahagian ke 2 kisah taman ini.Jaga diri dan selamat maju jaya.Wassalam..




2 ulasan:

  1. Taman Rekreasi Gunung Lang kat Ipoh? Kat area mana tu ye??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam baby comel.Taman Rekreasi Gunung Lang terletak 5KM saja dari bandaraya Ipoh.Terima kasih sudi memberi komen/pertanyaan.

      Padam

No foul languages please.TQ for your comments.