Pages

Isnin, 14 Jun 2010

Tips Sebelum Pergi Bercuti 4.

Salam sejahtera..kepada semua pelawat pelawat blog dan peserta peserta kenalinegaraku4u2c.Haaa..nak tahu siapa PEMENANG BERTUAH 3/2 malam ke PORT DICKSON kali ini?Diaorang ni memang BES...Baru saja melangsungkan perkahwinan musim cuti sekolah(minggu lepas)di Selama,Perak..Selamat pengantin baru dan tahniah mendapat baucernya.Mereka ialah,Zulkefly Zariman dan Farisha Mohd Faris,id nomb 00220, dari Ipoh,Perak.

Jangan risau...Kali ini,lebih banyak dan lumayan baucer PERCUMA serta DITAMBAH dengan WANG TUNAI siap sedia diberikan kepada pelawat2 blog yang sudah BERDAFTAR.Seperti biasa,HANYA JAWAB SOALAN SAHAJA di laman blog ini.Soalannya?? Teruskan membaca blog yang tak seberapa ini.INSYALLAH..anda mampu menjawabnya.


Tips 4 Sebelum Pergi Bercuti.

Buat diri saya,tips ke 4 ni amat PENTING agar pihak tertentu tidak pula bercuti kerumah anda.

1.Sebelum melangkah keluar ke destinasi percutian,hendaklah kita pastikan semua surat surat di petisurat diambil terlebih dahulu.
2.Hentikan penghantaran suratkhabar buat seketika.
3.Pastikan anda memberitahu jiran/saudaramara yang anda kenal dan percaya bahawa anda akan berada diluar kawasan dan jangan lupa memberi nombor telefon anda.Kalau kurang yakin.berilah tahu kepada pihak balai polis di kawasan anda.
4.Kunci rumah dengan rapi dan pastikan anda tidak terlupa mematikan suis suis barangan letrik yang tidak diperlukan.Begitu juga dengan paip paip air.

Dah Sedia Dengan Soalannya?? Mari kita lihat apa baucernya...

Baucer PERCUMA KALI INI IALAH..3/2malam ke Pulau Langkawi utk 2 dewasa+penginapan+3 kali makan sehari.Tidak termasuk kos pengangkutan feri.

Peserta juga boleh memilih wang tunai sebagai hadiah,iaitu,RM150 sahaja.

SOALANNYA.

DI BANDAR BERSEJARAH MANAKAH PASUKAN PEMADAM KEBAKARAN PERTAMA DI MALAYSIA DIMULAKAN?

(Sila jawab sebelum 25 Jun 2010)

PERHATIAN..Peserta hanya dibenarkan menjawab sekali sahaja.Sila sms kan jawabanya ke hfon saya atau email yang tertera dilaman blog ini.

Untuk pendaftaran,sila klik pengenalan produk dilaman blog ini atau terus sms kan sebarang pertanyaan ke hfon saya.

SEMUA BAUCER DAN WANG TUNAI ADALAH DIJAMIN


Perjalanan Hidup Ku Mesti Diteruskan

AKULAH IBU,AKULAH BAPA...Ungkapan ini ku lalui dengan TENANG dan TABAH sejak beberapa tahun ini.Aku samasekali sedikitpun TIDAK menyalahi takdir.Ku didik dan membesarkan anak tunggal ku dengan PENUH KASIH SAYANG yang tiada berbelah bagi biarpun sibuk dengan tugasan harian menguruskan AKTIVIT PELANCONGAN yang ditempah pelanggan.


Ku gembira apabila melihat dan meyedari bahawa anak tunggal ku sudah amat meminati alam melancong dan keindahan alam semulajadi.Kata orang," dimana lagi kuah nak tumpah ". Berikut adalah beberapa klip video ketika cuti pra-sekolahnya sekarang ini.Kami meluangkan masa hampir empat jam di Cosmo`s World Theme Park And Theatre,Berjaya Times Square.



















SEMOGA KITA JUMPA LAGI






5 ulasan:

  1. jawapan nya = selangor 01043

    BalasPadam
  2. Labuan,00150,Sabah,00023,Selangor,00362.Perak,00027.Perak,00591.Perak,00046.PPinang,00611.Sabah,00022.Selangor,01043.Perak,01030.Notes..Tq pada yang turutserta.Kepada yang belum menjawab,cepat jawab sebelum 25 June ini.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. TAIPING,00611.Maff,id nomb 00611,semua peserta hanya dibenarkan menjawab sekali sahaja.

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.