Pages

Jumaat, 13 Ogos 2010

Sambil Menyelam,Minum Air..

Assalamualaikum..Haa..jangan salah sangka tau..,PUASA,TETAP PUASA.Saya harap pelawat pelawat laman ini yang saya hormati tabah dan sihat selalu sambil menunaikan puasa dibulan ramadhan ini.Tajuk diatas bermaksud begini...Entah kenapa hari itu urusan bank yang saya buat,memakan masa yang agak lama.Katanya,saya kenalah menunggu kurang lebih sejam barulah setel.Saya pun terus beredar dan terfikir,mana nak pergi.Ketika sampai diluar bank,barulah hala tujuan terpahat dihati kerana tempat yang hendak dituju sudah lama tidak dikunjungi.Marilah kita saksikan klip videonya.Maaf ya..klip video ni dalam bahasa inggeris.Ia untuk laman blog saya yang satu lagi....http://www.malaysiaopenhouse2u.blogspot.com/






Umumnya,saudara semua tau tempat ni kan?Segala macam barangan boleh didapati disini,branded lagi.Jam,beg,kasut seluar,segala macam souvenir,tshirt,alat2audio visual,cd,dvd,tali pinggang dan bermacam lagi semuanya ada.Nak tengok pelancong berbagai bangsa,disini lah tempatnya.Ok,nanti kita sambung lagi ya.Thanks.Jangan lupa komennya ya.











1 ulasan:

  1. Cam tak abis cerita je,ada continue plak ke?

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.