Pages

Sabtu, 30 Julai 2011

Pusat membelibelah SOGO meletup semalam.Klip video 1.


Keletihan Setelah Shopping
Salam Sejahtera..Semoga sihat dan saya berbanyak TERIMA KASIH KEPADA SEMUA yang sudi melawat laman ini.Ringkas saja ceritanya kali ini.Bagi yang hendak ke pusat membelibelah Sogo hari ini,lihat dulu klip video ini.Belum lagi puasa,kita semua dah sibuk membuat persiapan RAYA.Jadi marilah kita saksikan klip video bagaimana sebuah pusat membelibelah diserbu orang ramai sehingga ada yang kena pijak,tersigung,terpegang dan sgala macam ter....lagi.Sungguh dahsyat meletupnya acara shopping oleh ribuan wargakota Kuala Lumpur dan sekitarnya.

Salah Satu Iklan Di Sogo
Orangramai Berpusu Pusu Dihadapan Pintu Masuk Utama Sogo

Pihak Polis Trafik Mengawal Lalulinta
Suasana Diluar Sogo
Haaa..camana,nak ke Sogo shopping?Apapun,hati hati dengan beg duit dan barang barang peribadi yang dibawa bersama.Anak anak kecil juga perlu diawasi.Oh ya,jangan lupa bawa bersama kad keahlian sogo atau kad kredit Maybank.Kalau tak,tak boleh masuk.Kenalah beratur panjang untuk buat kad Sogo pula.Sampai sini dulu ya cerita pasal shopping ni.Juga diminta bersabar ketika menunggu giliran hendak membayar.Anda mungkin berdiri hampir setengah jam.Selamat menyambut RAMADAN serta SELAMAT BERPUASA.

1 ulasan:

  1. Saya salah seorang pengunjung di sogo pada hari itu. harga yang ditawarkan kepada ahli kad sogo amat murah dan berpatutan. tahniag sogo kerana berjaya menarik orang ramai untuk menyertai ahli kelab sogo. Jualan murah sebegini juga adalah salah satu tarikan pelancung untuk membeli belah dinegara ini.

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.