Pages

Selasa, 9 Ogos 2011

Anda Dah Mula Shopping ? Saksikan Klip Video Ke 2 Fenomena Shopping Wargakota.

Orangramai Bersedia Untuk Masuk Ke Sogo
Salam Sejahtera dan Selamat menunaikan ibadah puasa tahun ini.Mula mula,saya mengucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada pengikut serta pembaca laman yang tak seberapa ini.Untuk kali ini mari kita saksikan wargakota membelibelah disebuah pusat membelibelah di Jalan Tuanku Abdul Rahman yang sempat saya rakamkan ketika sama sama menunggu giliran untuk masuk.Cerita kali ini juga adalah sambungan kepada judul yang sebelum ini iaitu,Pusat Membelibelah Sogo Meletup.Saksikan juga klip video yang disediakan.



Haaa,camana videonya ?Begitulah penuhnya pusat membelibelah Sogo ni.Nak shoot video lebih lama kat dalam Sogo,saya tak begitu berani.Takut diusir keluar pulak.Orang lain pulak yang shoot video saya nanti.Oh ya,lepas ni,saya nak ajak pembaca semua ke sebuah bazaar ramadan pula.Pun,dipenuhi orangramai juga.Kita saksikan juadah juadah berbuka puasa yang dijual pula ya.Atau,kalau nak tengok video bazar ramadan yang dah siap punya untuk laman blog bahasa Inggeris saya,sila klik link tertera iaitu, www.malaysiaopenhouse2u.blogspot.com  Ok,kita jumpa lagi dilain waktu,sekali lagi Terima Kasih.

2 ulasan:

  1. bila tiba musim perayaan, seperti kebiasaanya, kebanyakan pusat membeli belah akan berlumba-lumba untuk mebuat potongan harga kepada pembeli. Perlu diingatkan kepada para pembeli supaya lebih berhati-hati dalam setiap barang yang dibelinya supaya kita tidak tertipu dalam setiap barang yang dibeli. buatlah pertimbangan yang sewajarnya, jangan sampai kita terpedaya dgn jualan murah yang ditawarkan.Jadilah pengguna yang bijak....... selamat berpuasa

    BalasPadam
  2. Salam..Belilah dekat shopping kompleks syarikat Malaysia.Bagi duit kat asing buat apa.

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.