Pages

Ahad, 9 Oktober 2011

Sedap Wooo...Kari Daging,Sambal Belacan,Ayam Goreng Dan Nasi Putih.Jom Saksikan Klip Videonya.

            Kari Daging Dan Kacang Panjang Goreng Kegemaran Ramai
Salam Sejahtera dan jumpa lagi.Semoga semua yang sering ke laman ini berada dalam keadaan sihat sihat selalu.Terima kasih kerana sudi kesini lagi.Cerita kali ini,simple saja,pasal makanan kegemaran kita rakyat Malasia terutamanya orang orang Melayu.Seperti biasa,saya dah sediakan klip klip videonya dan harap harap terhibur.Makanan yang dimaksudkan ialah,sambal belacan,kari daging,ayam serta ikan goreng,kacang panjang goreng dan sudah tentu di makan bersama nasi putih.Jadi,apakata,kita saksikan klip videonya.Jangan marah ya,kalau semasa rakaman dalam video tu,saya terketawa,hehehe.Selamat menonton kedua dua klip videonya ya.Alamak,lupa la pulak...Tujuan cerita pasal lauk pauk ni diterbitkan,adalah sebeb selain dari kita mengenali sektor melancong,ada baiknya juga kita mengenali sedikit sebanyak tentang makanan makanan kegemaran kita.




Haaaa...camna,bes? Jangan marah haaa.Begitulah cerita kali ini ya.Semoga kita jumpa di cerita yang lain pula nanti.Jangan lupa lawat laman blog saya yang satu lagi ya,sebab besok akan ada cerita baru tentang matahari terbenanm di lembah Klang yang saya sempat rakam.Memang cantik suasana matahari terbenam tu.Nanti dah siap,saya maklumkan.TERIMA KASIH.

1 ulasan:

  1. meat curry looks so tempting and delicious...make my mouth watering now and hungry..:-)

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.