Pages

Rabu, 23 November 2011

Cerita Paling Boring...Saksikan Klip Videonya.


Masjid Jamek Kuala Lumpur
Salam sejahtera...Dah agak lama tak ada cerita baru disini.Hujung hujung tahun ni memang sangat sibuk menguruskan hal hal  pelanggan melancong kesana kemari.Ditambah pula pihak Google sedang mengupgradekan versi versi baru layout laman laman blog.Sehingga hari ini,kesemua gadget gadget yang ada dilaman ini,hilang dengan begitu saja.Dah komplen pun,tiada perubahan.So,camana dengan penampilan laman ini sekarang?Yang bes tu,pelawat dan pengikut laman laman berversi baru ni boleh memilih 7 thema untuk melihat layout laman laman yang sudah ditukar ke versi baru mengikut citarasa masing masing.Cubalah..klik saja mana mana tema disebelah atas laman ini.

Ok,berbalik kepada tajuk cerita kali ini.Memang boring sesangat,apalagi menunggu seorang kawan yang pergi berurusan dengan bank.Saya pun lepak kejap ditepi jalan dan shhot la videonya.So,saksikan video boring yang disediakan ya.Harap harap anda semua boring menontonnya.Ok lah ya,sampai jumpa lagi dengan cerita cerita yang tak boring,jaga diri dan stay healthy always.


3 ulasan:

  1. Memangla terboring.

    BalasPadam
  2. hai . adakah anda kerja tourism ? ;)

    BalasPadam
  3. Pengalaman saya sembahyang Jumaat kat stesen LRT Masjid Jamek....suatu waktu dahulu ketika saya bersama Standard Chartered Jalan Ampang.,

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.