Pages

Sabtu, 11 September 2010

Ish..Ish..Ish..,KLCC Dah Jadi KLWA

Salam Sejahtera dan SELAMAT HARI RAYA.Dah tentu kawan kawan semua beraya sakan..noh?Pada Raya kedua hari ini saya nak ajak semua yang membaca laman blog ini meninjau di lokasi KLCC yang dipenuhi ribuan warga asing menyambut Aidil Fitri.Pada pandangan saya,KLCC sudah menjadi KLWA,Kuala Lumpur Warga Asing.Indon,Filipin,Bangla,India,Afrika,Thai,Vietnam,China,Timur Tengah dan beberapa lagi.Saya juga terkejut apabila disapa oleh warga Algeria ketika selesai mengambil gambar video dimana kita akan saksikan sebentar lagi.Mereka kelihatan bersantai sambil menegur satau sama lain dikalangan mereka sambil berbual panjang disekitar perkarangan KLCC.Kita saksikan klip videonya ya.

Warga Asing

Warga Asing
Warga Asing
Warga Asing
Warga Asing
Warga Asing
Warga Asing
Warga Asing
Ok lah,kawan kawan..ketika ini KL masih lengang dan ada beberapa lagi rumah member member nak pergi beraya.Nanti kalau dah jem,malas pulak nak pergi.Lagipun,member dah ajak makan roti jala.Kegemaran saya tu...huhuhu.Sekiranya ada terkasar bahasa,MAAF ZAHIR BATIN..















3 ulasan:

  1. Pandai2 saja,KLWA ye?

    BalasPadam
  2. Sempat lagi ambil gambar 2.... x balik kg ke?
    Apa2 pun SELAMAT HARI RAYA......

    BalasPadam
  3. Buitiful blog, thanks 4 sharing it with the world. I am following this blog just as you followed mine. Thanks again. Keep on blogging :)

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.