Pages

Rabu, 12 Januari 2011

Aktiviti Riadah Di Menara Berkembar..Bhg 2.

Suasana Di Taman Menara Berkembar
Salam sejahtera kepada semua yang nengikuti laman ini.Terlebih dahulu,saya ucapkan berbanyak TERIMA KASIH kepada sesiapa saja yang telah sudi kesini dan juga telah meninggalkan komen komennya.Dalam bahagian kedua ini,kita sambung sedikit lagi tentang taman riadah yang indah ini,bertujuan mangajak semua anggota keluarga kita menikmati kemudahan awam yang disediakan.Saksikan klip video yang diselitkan dilaman ini.Bagi keluarga yang berada diluar ibukota,datanglah ke taman ini dan saksikan sendiri kehijauannya ketika berada di bandaraya Kuala Lumpur yang indah lagi aman damai sentiasa.Sekiranya inginkan bantuan ke taman ini,bolehlah menghubungi saya terlebih dahulu dan saya akan bersama membawa anda melihatnya.


Ruang Berjalan Ke Taman
Pemandangan Di Taman.
Ok,semoga kita dapat meluangkan masa dan bersama anggota keluarga menikmati keindahan alam hijau ini ditengah tengah kota batu.Saya akan kembali lagi dengan cerita cerita yang lebih menarik tak lama lagi.Diminta meninggalkan KOMEN agar saya dapat memperbaiki lagi isi kandungan laman ini buat anda semua.TERIMA KASIH dan JUMPA LAGI..

1 ulasan:

  1. Gambar dan video,ok la.Cuma,kenapa tak tunjuk muka jurugambar??

    BalasPadam

No foul languages please.TQ for your comments.